Ми ретельно перевіряємо весь товар перед відправкою. Але якщо Ви все-таки виявили дефект або несправність 
повідомте нам
 

Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар належної якості.

2. Повернути товар належної якості.

3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

 

Який товар підлягає обміну:

1. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;

2. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

 

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар. Це можна зробити написав нам у Telegram з детальним описом дефекту або несправності з підтверджуючим фото

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за ваш рахунок.

 

Процедура повернення товару Неналежної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар; Це можна зробити написав нам у Telegram з детальним описом дефекту або несправності з підтверджуючим фото

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

 

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту на відділення Нової Пошти: м. Київ, відділення 240

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошт.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.